Strona Główna

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej strony ataksja.org.pl
Strona Forum korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ataksja w Norwegii
Autor Wiadomość
ewelinkaaa 

Wysłany: 2014-11-18, 18:36   Ataksja w Norwegii

Witam
Mam na imię Ewelina,nie jestem chora na ataksję,jednak pracuję jako opiekunka osoby chorej na tę właśnie chorobę.W sierpniu rozpoczęłam również studia jako pracownik medyczny.
Chciałabym podzielić się z wami informacjami i moim doświadczeniem z współpracy z chorą osobą(moja podopieczna ma 36 lat od 5 lat choruje na ataksje friedreicha od 2 lat przyjmuje zastrzyki-co 2 dni immukin,jest pierwsza osoba w Norwegi ktora podjeła sie kuracji i jak dotad.....problemy z sercem sie unormowaly samopoczucie fantastyczne,wigorem przebija nawet mnie,o funkcjonowaniu nie wspomneporusza sie samodzielnie :-)
Chcialabym również usłyszec i zdobyc od was infrmacje,wasze doświedczenia,przezycia...
:witos:

katarzynab_81 

Wysłany: 2014-11-18, 19:50   

Witamy wśród nas :slonce2: :drzewo-tanczy:

Ania 

Wysłany: 2014-11-19, 09:12   

:dzien_dobry -witam osobę chora i tą co chciała tu napisać.
Zastanawiam się tylko, skoro osoba chora jest samodzielna , pełna wigoru, samopoczucie lux, to po co jej opiekunka, chyba Pani jest jako " dama do towarzystwa '
Powodzenia.

franek 
Administrator

Wysłany: 2014-11-19, 15:53   

Też witam

Pozdrawiam
Franciszek Gajek

Adam L. 

Wysłany: 2014-11-19, 20:54   

Ania napisał/a:

Zastanawiam się tylko, skoro osoba chora jest samodzielna , pełna wigoru, samopoczucie lux, to po co jej opiekunka, chyba Pani jest jako " dama do towarzystwa '
Powodzenia.

:radosne-sloneczko: Polecam Google: ewelinkaaa + Norwegia

ewelinkaaa